Sejak semalam kena berduyun2 datang UiTM Shah Alam.. pagi dengar amanat VC.. pebuh gile dewan baru ni.. pastu sambung pulak ngan konferens Akademik.. tapi semalam aku blah awal.. ekekke..


Hari ni datang balik.. second session ada forum ngan VC.. dan lagi dua org penal.. dr KPT ngan Berita Harian.. yg bestnyer (best ke?? idak la aku concentrate dengar.. ekekkek) pengerusi Forum ialah........

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




Fahrin Ahmad...


lagi Fahrin Ahamd..

ramai gile yg dan2 tu yg kuar henfon sanp gambo dia.. kalah VC.. VC naik stage pun org tak kuar henfon snap gambo dia...

lagi sekali Fahrin Ahmad...
sudah2 la tu ila oiiii...



5 Responses
  1. ohoooooooooooooooooooiii ade fahrin ahmad...kalo aku pun sah2 khusyuk melanguk...bukan dengar ape yg si fahrin ni cakap tapi melanguk layan kehenseman die hahahaahahaha



  2. umihoney Says:

    lol..camtu baru lah interesting kan :)


  3. .:nhalilah:. Says:

    lieya,

    tu la pasal.. bukan dengar apa dia cakap.. tp dok tgk je dia tu.. tp lawak jugak dia ni..


  4. .:nhalilah:. Says:

    suka ke sweerdarling??


    umi,

    terus segar bugar mata2 yg mengantukk..