hah.. amacam sama tak nasi ayam goreng ngan nasi goreng ayam..

nasi ayam goreng...
nasi goreng ayam..
nasi ayam goreng...
nasi goreng ayam..

feninnnn sudah...




aku selaku orang johor mengatakan ianya adalah TIDAK SAMA..
iyee.. tak sama.. tak tau la org johor yg lain..

seingat aku, kalo kat johor mintak nasi goreng ayam.. tempat lain tak tau..
tukang masak tu akan buat nasik goreng ngan ayam goreng..
tp kalo mintak nasi ayam goreng.. dia akan gorengkan nasik ayam.. pastu serve mcm set nasi ayam.. itu bezanya..
ke pening??? apa2 la labuuu..


motif cerita??


beberapa hari yg lepas.. malas masak.. en.suami balik lambat.. so mak mee-tali belikan nasi ayam sebungkus utk anak nangoi dua org tu malan malam..
sampai2 umah rasa nak makan nasik ayam goreng....



ni nasi ayam yang dah jadi nasik ayam goreng..

jgn ikut cam haku.. mim alif lam sin..
semua aku tibai gorengkan sekali..
ngan ayam..
ngan timun..
salad sekali..


layan dua budak nangoi makan..



abang.. harus la makan sambil tgk cike katun..


adik.. skrg ni nak makan sendiri je.. takmo dah suap..
alololo.. dah botak anak mama..



kain lap harus la letak sebelah budak kenit ni..

tumpah ke.. comot ke.. senang nak lap..


tapi...

*
*
*
*
*
*




nak jugakkk lap ngan baju
adik oii.. kan mama dah letak kain lap kat tepiii tuuuu..
ngan baju gak ko sapu mulut tu...



9 Responses
  1. setuju! tak sama, tak sama!! nasi ayam goreng lagi sedaaaappp, esp kalau yang ada sambal!!!

    (tak tau kenapa semangat sangat letak tanda seruan, hehe).


  2. mama_iris Says:

    eh?lain eh?gud2...lenkali leh eksen order nasi ayam goreng..heheh


  3. DrSinga Says:

    kesat dan hembus hingus sekali laaaagi bagus nak!!!!


  4. cik jijah Says:

    hehhehehe.. kelako la ko ila.. hehehe..


  5. .:nhalilah:. Says:

    KOG,

    iyeee.. makan ngan sambal nasik ayam mmg sodappp!!!!
    (kite pun semangat letak tanda seruan)

    mama iris,

    sila la order.. tp make sure kedai tu jual nasi ayam goreng.. kalo tak dia paham hat nasi goreng ayam..


  6. .:nhalilah:. Says:

    Dr singa,

    "adik!!! kamu nak kena piat telinga ek???" ekekkeke..


    jijah,

    kelako ek?? tang mana tu?? hihihi..
    kids action always seems funny rite..


  7. hang wat tutorial skalipun... kids is always like that! they just follow their instnct! mcm ngajo depa pakai slipar betulll...(mesti terbalik punye kannnn?) lamaX2 pandai sendiri...


  8. baju jugak yang best nak buat lap... hehehehe


  9. .:nhalilah:. Says:

    kak nur,

    tu la berbuih mulut mama dia cakap baju gak yg dia nakk...

    sweetdarling,

    tu la kannnnnn..