malam tadi.. dak kenit kimi tak lena tido.. asik batuk jek.. kung.. kung..

batuk mcm bunyi kering.. kalo mak aku mesti dia kata kahak tak pecah lagi..

ubat dak kenit selain ubat demam campak.. ada ubat batuk.. yg mmg bagi kat dia... tp seem batuk menjadi-jadi..

kesian... kimi.. tido tak lena...

kesian gak mama kimi... 'terpaksa tak tido' menegokkan kimi..

jam 3 pagi.. aku tak tahan tgk kimi dok batuk2.. turun bawah.. bagi dia aku punyer mucolator.. esok cari ubat lain.. adeiii..

tido tak lena.. tp bangun awal.. terus mintak makan..

tunjuk coco krunch.. geleng kepala..
tunjuk biskut.. geleng kepala..
tunjuk roti.. geleng kepala..

tunjuk kuih batang buruk.. naaakkkk!!!

makan la nak oiii....
Labels: , edit post
6 Responses
  1. bujal X Says:

    batang buruk? he~~buruk betul selera kimi~

    *kimi cepat baik ye~~


  2. alah cian nye.....mija pun same ilah...batuk jugak.....dah bagi syrup bena ngan madu ....ilang dah kahak dah.....tapi tu laa batul still ade, tdo pun cam kimi laa...terganggu

    bagus kimi, batuk2 pun mkn nak...tu yg penting tu...


  3. Puan Iza Says:

    alahai ciannya kimi....batuk2 ek sayang. moga cepat baik yea.....kalo batuk2 nie...mmg tak selesa nak tido...


  4. .:nhalilah:. Says:

    bujal,

    buruk ek.. ekkekek..comel pagi2 mintak btg buruk..


    lieya,

    risau kan bila anak2 sakit ni..


    pn. iza,

    tima kasih...


  5. DrSinga Says:

    laaagilah batuk nak oi!!!
    makan batang buruk yang berhabuk tu!!!


  6. .:nhalilah:. Says:

    dr. singa,

    alamak.. dr singa dah menyinga.. ekekkee.. sila takut kimi..