Masa Haqimi genap 7 hari.. 16hb Feb, we all decided utk cukurkan rambutnya yg hitam n lebat tuh.. Papa takde tp dah dpt consent dr dia... so Tok Ayah yg cukur kepala haqimi..

Baru nak start.. sikit pun tak nangis.. baiknye anak mama.. tok ayah tukang cukur.. tok mak tukang pegang.. mama tukang amik2 gambo.. zahirul tukang sibuk..

Abis rambutku yg hitam n lebat ditarah...


rambut yang dah dicukur.. nak simpan.. pastu pi kedai emas.. timbang & nilaikan.. pastu sedekah kat fakir miskin..


dah cukur.. n baru lepas mandi.. tu nampak tak kaki tok ayah dah datang ngan pisau cukur.. nak cukur lagik kepala haqimi sbb ada sikit2 lagik rambut yg tak dicukur rata..


lihat lah wajahku...

Labels: edit post
2 Responses
  1. lieyalatif Says:

    alahai...dah togel dah pale...
    takpe ...tetap cute tau!!!
    teringat mase damia di botakkan....
    tapi mase mija lieya tak cukur abis,
    just potong pendek je....sebab lieya tak leh
    nak pegang pale budak yg botak....geli tapak
    tangan hi hihi ngade2 aku nieh


  2. salam.. comeinye. teringat masa Dhiya Qistina cukur rambut dulu.. hehe kesian pun ada tengok.. dah botak.. sementara nak naik sket rambut tuh.. kesian tuh bukan ape bila diorang tido kesat kepala tu kena kat bantal dia. tuh yg sian tuh.. dah ler kepala cam hijau jer lepas cukur.. :)