ON YOUR MARK..


dah ready ni... mashed chicken, daun bawang, shredded carrot, chunk shrimp, egg,
tp aku ngelat x letak sengkuang, minyak bijan,
tambah la gula, garam ngan tepung jagung skit..
resepi main campak2 apa yg ada dalam fridge..

GET SET...

buat dimsum..
memula nak buat jenis siomay..
beberapa kali cubaan asik x jadik jek.. last2 aku bunjut je cenggini..
biasa la aku nak yg senang aje..
yg awal2 tu buruk benar bentuk dia..
ada yg gemok la...



GO!!!!


tada..
dah siap..
separuh dah siap steam.. cicah ngan sos bawang putih..
separuh lagi petang ni nak wat sup...
dengan harapan jadik la sup wantan aku ni.. jgn terburai dalam periuk sudah la...


Labels: , edit post
13 Responses
  1. bujal X Says:

    kulit dia ada jual kah?


  2. Chik Att Says:

    pandainya ..... CA pandai makan jeee


  3. okey cik ina ambik resepi ni, memang dalam esbook ada simpan kulit dimsum, hari tu beli belum buat apa apa lagi.thanks


  4. mana hasil-nyeeee? nk tgk....

    I pose nie, telan ayaq lioq plak! uwaarrghhh


  5. Bigdaddyz Says:

    makan tahu buat tak tahu...


  6. kak...cayalah... mana resepi akak amik... nnt citer cara nak buat ea


  7. .:nhalilah:. Says:

    bujal,

    ada jual.. aku beli kat giant je..


    Chik Att,

    ni tgh angin rajin.. cer time penyakit M..


  8. .:nhalilah:. Says:

    kak nur,

    pose?? errkk.. sowi...


  9. .:nhalilah:. Says:

    cik ina,

    eh.. tu resepi ngelat main campak2 jek.. tp ok la rasa dia.. tekak sempoi saya la..


  10. .:nhalilah:. Says:

    Bigdadayz,

    xpe.. x penting pun reti buat ke tidak..


  11. .:nhalilah:. Says:

    Iela,

    goggle jek.. ada 2-3 resepi.. pastu ikut bahan yg ada dalam fridge..


  12. lieyalatif Says:

    Rajinnye ko ilah membujut dimsum ....puas kooo dpt mkn kalo buat sendiri....mcm senang plak koo buat yeak....aku terliur ni tgk....terus tingat mee wantan yg mkn ngan sup ade dimsum tuh....


  13. .:nhalilah:. Says:

    lieya,

    cer terai.. sempoi jek buat..