I'm changing new spectacle due to...

current spectacle's alignment was totally out..
(malu org tengok optometris pakai spek senget benget..)

misalignment spectacle make me felt headache with current spec...

I choose the cheaper spec which is less than 100.. hopefully its last longer
kena kepak ngan kimi pun tak senget.. itu kriteria yang penting...

dah lama tak pakai full frame.. before this I used to wear rimless..
so baru2 pakai masih terasa something obstruct the view..

how do I look??


ok???
plse ignore the make-up-less and muka lemau..
dah pukul 4.40ptg..

Labels: edit post
2 Responses
  1. TK Says:

    wah! you look good! cantik spec!. My spec pun ada rim hitam camtu tapi lagi tebal...
    Yg ptg spec kene kepak pun tak senget ye..


  2. .:nhalilah:. Says:

    tk: ye betul.. yang ptg kena kepak tak senget..