As Salam sume..
bukak belog yg dah berhabuk ni.. tgk advertisment nuffnang..
perghhh.. samsung SIII tuu... hebat.. hebat..
dah la tayang kaler silver.. mmg henpon taraf org kaya-kaya la..




gambar cilok dr website samsung..


aku yg taraf kayap ni pun takmo kalah..
terus snap henpon samsung aku..
nak jugak.. mana boleh kalah dowhh..



 weeii.. aku pon pakai samsung..
kaler screen..
boleh buat fake call tu.. macamana nak buat aku tak tahu lagi.. nanti aku test..




ada torch lite..
korang ada??
hahahhaha..



Labels: , edit post
4 Responses
  1. kakakaaa, kita org pun ada torchlight, tapi kena isi bateri eveready size sedang 2 bijik, kih kih


  2. kelakar la akak ni...ila teringin nak bl samsung S3 tu or tab ke..tp xtau cara nak guna...


  3. hehehe sabo je lah.. nnti Qalesya bg aunty samsung IV lak yer.. hahaha tunggu qalesya dh keje ye..

    salam kenai n i follow..


  4. .:nhalilah:. Says:

    kog,

    torch lite yang tu pon kite ade.. ekekke


    ila fazilah,

    ala.. 1-2 jam tak reti.. pastu expert terus.. beli jgn tak beli..


    liya,

    buleeehh.. auntie tadah s4 dengan dulang.. ehhehe..